dimecres, 5 de gener del 2011

FELICITACIÓ de NADAL 2010

Sant tornem-hi!!!
Espero i desitjo que amb el nou any, puguem gaudir una miqueta més del Dibusvyns...
Des de juliol que no publicava cap "creació"...
Ara en tinc algunes endarrerides que hauré d'anar publicant en qualsevol de les seccions: dibusvyns, manualiarts, xorradetes i miscelàines...
Descobrireu que els dibuixos segueixen sent =!!! A les meves edats ja no tinc capacitat per a aprendre noves tècniques (?) Bé, la veritat és que no en sé més... Però m'encanten els meus fillols i filloles!!!
Ah!!! i també publicaré una nova faceta que han estat els cartellets per a la URC!!!
Espero que tinguem per a molt de temps!!! Esperant i desitjant que algun dia aprengui a fer pàgines güebs i llavors tot passaria allà... De moment, a FRUIR en aquest bloc tant estimat!!!
I un desig per totes i tots: VIVIU FELIÇOS!!!


Arxiu...